Skłodowscy

  • Strategy
  • Branding
  • UX/UI & Development

Client

Skłodowscy

Industry

Edukacja

Year

2022

Scope of work

  • Warsztaty UX/UI
  • Strategia UX
  • Architektura informacji serwisu i podstron
  • UX/UI strony www
  • Design system
  • Development

O projekcie

Dogonić digitalowe zmiany! Nowoczesna strona www dla marki z tradycjami

Skłodowscy to producent mrożonych produktów wołowych. Firma ma w swojej ofercie burgery, rumsztyki, klopsiki oraz mięso mielone, mrożone w technologii IQF (Individual Quick Freezing). Marka dba o zrównoważony rozwój – poprzez kriogeniczne mrożenie wyrobów, zwiększa bezpieczeństwo żywności i jej racjonalne wykorzystanie. Skłodowscy to wielopokoleniowa, rodzinna firma z tradycjami i zasadami, dla której bardzo ważne jest budowanie długofalowych relacji. Spółka chce rozwijać się świadomie i odpowiedzialnie, budując przyjazne środowisko pracy, dbając o zasoby naturalne oraz mając na uwadze dobrostan zwierząt.

Wyzwanie

Strona www, która oddaje nową tożsamość marki

Naszym zadaniem było zaprojektowanie nowoczesnej i responsywnej strony www; zgodnej z nowopowstałym brand identity i strategią marki, spełniającej cele biznesowe firmy oraz wspierającej dział sprzedaży. Witryna miała w przejrzysty sposób eksponować produkty, podkreślać aspekt proekologiczny, wzmacniać USP oraz odpowiadać na potrzeby czterech różnych grup docelowych.

Czas na cyfrową transformację

Skłodowscy z lokalnego producenta stali się poważnym graczem, który znalazł swoje miejsce na rynkach międzynarodowych. Naturalnym następstwem tak dynamicznego rozwoju była aktualizacja strategii biznesowej oraz strony www. Naszym zadaniem było zaprezentowanie marki z tradycjami w sposób nowoczesny, spełniający kryteria jakościowe Zachodu, a największym wyzwaniem – uchwycenie mocnej identyfikacji marki za pomocą słów i obrazów, które wzajemnie się uzupełniają i budują spójny, wyrazisty przekaz.

Rozwiązanie

Współpraca w duchu Agile

Podczas realizacji tego projektu zastosowaliśmy metodologię Agile, aby zapewnić Klientowi pełną przejrzystość prac i elastyczność w akceptowaniu zmian. Nasza praca została podzielona na etapy oraz serie przyrostów. Ideę pracy w duchu Agile zrealizowaliśmy również poprzez zapewnienie wspólnej platformy zarządzania projektem oraz bezpośrednią komunikację z Klientem, opartą na otwartym dialogu i konstruktywnym feedbacku.

Wspólnie wypracowaliśmy proces, który działa jak dobrze naoliwiona maszyna i przynosi wymierne efekty. Pod koniec każdego przyrostu Klient dostawał ukończoną część finalnego rozwiązania, a w trakcie ustalonych timeboxów miał możliwość wprowadzania zmian i weryfikowania, czy jego cele są realizowane zgodnie z kluczowymi założeniami.

Wspólnie wypracowaliśmy proces, który działa jak dobrze naoliwiona maszyna i przynosi wymierne efekty. Pod koniec każdego przyrostu Klient dostawał ukończoną część finalnego rozwiązania, a w trakcie ustalonych timeboxów miał możliwość wprowadzania zmian i weryfikowania, czy jego cele są realizowane zgodnie z kluczowymi założeniami.

Skłodowscy mają bardzo wyrazistą strategię marki, z mocno zarysowaną wizją i misją, której sednem jest promocja świadomego spożywania wołowiny oraz nauka kulinarnej odpowiedzialności. To jedyna na rynku odpowiedzialna środowiskowo marka mrożonych produktów wołowych, tworzonych z zachowaniem standardów produkcyjnych i sanitarnych. Skłodowscy chcą pozycjonować się jako marka autentyczna, z bogatym dziedzictwem i wyraźnie zarysowanymi wartościami. To firma z wieloletnim doświadczeniem, która oferuje merytoryczne wsparcie w obszarze wiedzy o rynkach, trendach, innowacjach. Nowa strona realizuje strategię pozycjonowania, a także w czytelny sposób przedstawia USP marki.

Human-centered design a potrzeby grupy docelowej

Aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby różnych grup docelowych, musieliśmy wykazać indywidualne podejście projektowe (HCD), utrzymując Klienta w centrum procesu rozwoju produktu. Skupiliśmy się na czterech kluczowych grupach, które mają zupełnie inne potrzeby i oczekiwania. Stworzyliśmy cztery wersje językowe strony (PL, EN, FR, GER), dedykowane podstrony oraz sekcje contentowe, które są wyświetlane tylko w konkretnych wersjach językowych.

Ekspert w obszarze private label

O private label mówimy wtedy, kiedy produkty są produkowane przez jedno przedsiębiorstwo, a sprzedawane pod marką należącą do innego podmiotu. Skłodowscy mają wieloletnie doświadczenie w budowaniu marek własnych – oferują swoim Klientom nie tylko zindywidualizowany produkty, ale również kompleksową usługę, uwzględniającą m.in. tworzenie konceptów produktowych w oparciu o wiedzę o rynku i trendach. W przejrzysty, interaktywny sposób zaprezentowaliśmy siedmioetapowy proces profilowania produktu, by pokazać potencjalnym Klientom możliwości, jakie daje private label.

Oferta Skłodowskich kierowana jest także zagranicę, przede wszystkim na rynek francuski (tradycyjny oraz halal), do branży HoReCa. Nowa strona internetowa pozycjonuje Skłodowskich jako godnego zaufania partnera biznesowego, który oferuje kompleksowe wsparcie dla dystrybutorów oraz zachowuje międzynarodowe standardy jakości.

Marka Skłodowscy odpowiada na złożone potrzeby branży HoReCa w Polsce. Nowa strona w przejrzysty sposób przedstawia produkty mrożone oraz świeże, dedykowane dla branży gastronomicznej, a także możliwości współpracy w ramach private label. Witryna wychodzi naprzeciw dystrybutorom, którzy mają regularne lub stałe zapotrzebowanie na wyroby wołowe oraz elementy klasy premium.

W trosce o hodowców

Podstrona dedykowana hodowcom bydła przedstawia korzyści z podjęcia współpracy z marką Skłodowscy, a w sekcji FAQ odpowiada na kluczowe pytania, by wesprzeć dział sprzedaży i już na etapie pierwszego styku z marką, dostarczyć zainteresowanym rolnikom szereg najistotniejszych informacji.

<br />
<b>Warning</b>:  Undefined variable $mage in <b>/home/klient.dhosting.pl/funktional/funk.f-staging.com/public_html/wp-content/themes/funktional/template-blocks/case-studies/two-columns-image-content.php</b> on line <b>14</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  Trying to access array offset on null in <b>/home/klient.dhosting.pl/funktional/funk.f-staging.com/public_html/wp-content/themes/funktional/template-blocks/case-studies/two-columns-image-content.php</b> on line <b>14</b><br />
” />
                                    </div>
            </div>
            <div class=

Kreatywny copywriting & UX writing

Umiejętnie połączyliśmy przyjemne z pożytecznym! Contentowa warstwa strony została zaprojektowana zgodnie z dobrymi praktykami copywritingu i UX writingu. Zastosowaliśmy proste i użyteczne komunikaty (microcopy) w miejscach, które wymagają od użytkownika interakcji, by ułatwić mu bezproblemowe poruszanie się po witrynie, natomiast w rozbudowanych sekcjach – postawiliśmy na treści SEO, które nie tylko wspierają pozycjonowanie strony, ale również w wyczerpujący sposób przedstawiają RTB marki.

O produktach mówimy językiem korzyści

Stworzyliśmy opisy produktowe, które nie tylko zachęcają do zakupu, ale także zawierają wszystkie parametry techniczne, by ułatwić Klientom wybór odpowiedniego asortymentu. Postawiliśmy na krótkie i treściwe komunikaty, bazujące na benefitach racjonalnych i emocjonalnych. Dzięki zastosowaniu języka korzyści uniknęliśmy przeciążenia informacyjnego. Skupiliśmy się na tym, co z punktu widzenia odbiorcy jest najbardziej wartościowe i przekazaliśmy to w atrakcyjnej formie graficznej – za pomocą ikon, infografik oraz animacji.

Efekt

Ekspert i autorytet w branży

Skłodowscy idą z duchem czasu – z odwagą i determinacją wchodzą w erę transformacji cyfrowej. Pierwszym krokiem jest nowa strona internetowa, która wzmacnia wizerunek eksperta i buduje rozpoznawalność marki nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej. Zaprojektowana przez nas witryna trafia z komunikatem do czterech kluczowych grup docelowych, a także jest realnym wsparciem dla działu sprzedaży, ponieważ optymalizuje proces pozyskiwania leadów.

Human-centered design oraz kreatywny copywriting w połączeniu z silną wizją marki sprawiły, że Skłodowscy są postrzegani jako nowoczesny i profesjonalny partner biznesowy, który oferuje najwyższej jakości produkty, rozumie potrzeby klientów i wymagania rynku, a w swoich działaniach zwraca szczególną uwagę na aspekt ekologiczny.

Nowa strona www podkreśla, że Skłodowscy rozwijają się w sposób zrównoważony, nie tylko dbając o dobrostan zwierząt, ale również tworząc przyjazne środowisko pracy. Dzięki przemyślanym podstronom i sekcjom informacyjnym wzrosła ilość generowanych leadów, a liczba zapytań dotyczących produktów i możliwości współpracy została zminimalizowana.

Get in touch with us ·